2016. 03. 06.

Édes élet

Sziasztok!
Újra itt vagyok, miután meghackeltem a mai áldozatom blogját, hogy ő is kikerülhessen megérdemelt helyére.
Fülszöveg:
Barbi csak egy lány, talán te is találkozhatsz vele az utcán. Az ő életében nem jelenik meg hirtelen egy vámpír vagy egy titokzatos srác. Egy hétköznapi gimnazista lány kalandjait olvashatod. Ahol találkozhatsz szerelemmel, barátságokkal és ellenségekkel is.
Egy történet új emberekről, új barátságokról, csalódásokról ahol a régi, megszokott dolgok megváltoznak. Ahol azok vernek át, akiket igazán szeretsz. Mert a való élet nem egy tündérmese.
S hogy miért maradj a blogon?
Azért, mert a történet veled is megtörténhet. Hiszen te is voltál vagy lehet éppen most vagy az.
Gyere, és olvass a gólyatáborról, osztálykirándulásokról, tanóra alatti csínyekről, rengeteg nevetésről vagy éppen veszekedésről.
Maradj Barbival és a többiekkel!


Miért ajánlom?
Nem azért, mert Barby is szerkesztő, és célzott rá, hogy én rakjam ki. Nem is azért, mert rejtélyes módon egyezik a neve a történet szereplőjével, mert az pusztán a véletlen műve. ( El ne higgyétek!)
A sztori elejét nem olvastam, de a vége zseniális lesz, hála nekem. Komolyra véve a szót, ez egy olyan történet, amit olvasnod kell. Aminek alig várod az új részét, amiben két srácnak is szurkolsz, és nem tudod eldönteni, hogy melyik legyen a befutó, mert mindkettőt szereted. A szereplők szerethetők, bármelyikükkel összefuthatsz, akár az utcán, akár a sulidban.
Ó, meg nem erősített forrásom mondta, hogy második évadra is berendelték a blogot. Dupla élvezet, dupla izgalom. Ki ne hagyd!




xx Merci

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése