2015. 12. 12.

So hypnotising

Sziasztok!

Ma reggel kicsit unatkoztam, de facebookon megláttam régi barátnőm és írótársam posztját, és gondoltam beleolvasok. És azután mi történt? Itt írom a sorokat...


Betekintő:
"Szinte biztos vagyok benne, hogy mindenki ismeri az érzést. Amikor el akarod felejteni a múltat, mert fájdalmat okoz. Amikor kerülöd a nevét, mert fád az a szó, fáj minden ékezet, mássalhangzó vagy magánhangzó, mely kiadja; Harry Styles. Fáj, ahogy nevének betűi számhoz érnek, égetnek és dörzsölnek, de én mégis, még mindig mohón fújom ki tagjait. Mert basszus, tudom, hogy élni csak szeretve lehet (...)"

 Miért ajánlom?
Egy nem mindennapi Harry Styles fanficről van szó, amiről talán első kattintásra lelépnénk a besorolása miatt, de az lenne a legnagyobb hibája az életben az embernek. RS stílusa eszméletlen, régen dolgoztam együtt vele, de elmondhatom, rengeteget fejlődött. Zabálom az iróniával teleszőtt mondatokat, a főszereplő lánnyal, Avával könnyen tudunk azonosulni. Nem mindennapi munkája van bár, és a volt vőlegénye se egy mindennapi srác. De miért csak volt? A történetből megtudod...



Ha egy magával ragadó történtre vágysz, ajánlom nézz be ide!

All the love xx
Barby

1 megjegyzés: